В моєму випадку оптимум вийшов такий:
- Показати текст
- 1) площадкі перших відбиттів на фронт.стіні - СЧ-ВЧ поглинання. Ефект: краще артикуляція/розбірливість на СЧ і краще сцена. Якщо ж шось типу гельмгольца (ВЧ відбиття, а СЧ - поглинання) - розмазувався трішки звук, гірше глибина сцени.
2) Центр фронт стіни (між площадками перших відбиттів): або відбиваюча тверда поверхня, або півциліндр, або СЧ полинання із ВЧ відбиттям (гельмгольц). Шрьодер не пробував. Ефект без поглинача: "живіший" центр. образ, більший "ефект присутності". Із поглиначем по центру - все ставало нудно-ватно-натужно, хоча і з точною локалізацією. Можливо твої півкруглі гельмгольци тут як раз будуть в тему, але ж ТВ.....
3) Площадки первинних відбиттів на бокових стінах - або сч-вч поглинач, або лише СЧ поглинач, але без дифузорних речей - бо гірше сцена була. Ефект: краще артикуляція/розбірливість на СЧ і краще сцена.
Цікаво, що такий алгоритм в мене був кращим і з АС під стіною, і з АС в трьох метрах від стіни.
Це все не відміняє можливих бас трепів по куткам і роботи із тиловою стіною, просто в мене ще це не пророблено.