The real Audio Garret
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
-
- ветеран
- Пости в темі: 4
- Повідомлень: 2319
- З нами з: 16 листопада 2011, 20:49
- Has thanked: 262 times
- Been thanked: 2689 times
Re: The real Audio Garret
А сейчас стоят плохие лампы? Что говорят в транспортном цехе?
Ты винил совсем не слушаешь?
Ты винил совсем не слушаешь?
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
Re: The real Audio Garret
Були "Svetlana". Поставив GE, значно цікавіші, але ще гріються. Вініл - не на часі. Віддав на розсуд долі
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
Re: The real Audio Garret
А ще якось недавно зібрав собі регулятор гучності типу "ladder" на Goldpoint Mini-L (вони його вже років 13 не випускають, то ж таку модель можна тільки в архіві знайти). Повезло знайти в незайманому стані тут же на форумі за дуже приємну ціну. Сильно не морочився, порахував на 10 кОм, купив на eBay резистори Dale RN-60.
Поки що статично припаяв дротами 47-Labs до нього з однієї сторони DIN (щоби підключитися до фіксованого виходу мого плеєра/ЦАПа), з другої сторони два RCA Eichman. Від регулятра до входу підсилювача довжина проводів десь 20 см. Згодом оформлю в якусь коробочку, типу, "пасивний преамп".
Різниця в порівнянні з регульованим виходом плеєра (на PGA2310) разюча. На порядок краща деталізація і, особливо, проробка ВЧ. Правдивих активних преампів не мав, тому порівняти не можу, але такий варіант дуже сподобався.
Поки що статично припаяв дротами 47-Labs до нього з однієї сторони DIN (щоби підключитися до фіксованого виходу мого плеєра/ЦАПа), з другої сторони два RCA Eichman. Від регулятра до входу підсилювача довжина проводів десь 20 см. Згодом оформлю в якусь коробочку, типу, "пасивний преамп".
Різниця в порівнянні з регульованим виходом плеєра (на PGA2310) разюча. На порядок краща деталізація і, особливо, проробка ВЧ. Правдивих активних преампів не мав, тому порівняти не можу, але такий варіант дуже сподобався.
- Saburov S.A.M.
- ветеран
- Пости в темі: 29
- Повідомлень: 9581
- З нами з: 24 листопада 2011, 15:33
- Звідки: UA
- Has thanked: 9792 times
- Been thanked: 8498 times
- Вік: 45
- Контактна інформація:
Re: The real Audio Garret
Так і мало бути!
ladder type хороша штука, продаються й готові кіти із контролерами, селекторами входів і т.д.
ladder type хороша штука, продаються й готові кіти із контролерами, селекторами входів і т.д.
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 12
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Has thanked: 10026 times
- Been thanked: 9929 times
- Вік: 53
Re: The real Audio Garret
О, а розкажіт ше про ладири, чом вони вам підійшли, бо це ж треба подвійну ціну за них. А де резистори ції паяти?
А шо за кіти, нашо ше шось крім регуля і перемикалки? Дайте фот!
Питаю бо сам якийсь маю, але на 100к і мені 100к замало, бо чутливість потужників завелика.
А шо за кіти, нашо ше шось крім регуля і перемикалки? Дайте фот!
Питаю бо сам якийсь маю, але на 100к і мені 100к замало, бо чутливість потужників завелика.
My friends are toys. I make them. It's a hobby.
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
Re: The real Audio Garret
Ладер, по-ідеї, ліпший бо сигнал завжди тільки через два резистори йде, але через всі 24 чи ще більше, кожен з котрих має свою нелінійність і шуми. Фото зможу трохи потім.
А шоби узгодити по чутливості, то не опір всього регулятора треба збільшувати, а перед регульом подільник з двох резисторів просто треба поставити. В того ж Ґолдпойнта все докладно показано і пояснено, навіть пораховано для твого випадку юзабельні значення резисторів в табличці нижче.
А шоби узгодити по чутливості, то не опір всього регулятора треба збільшувати, а перед регульом подільник з двох резисторів просто треба поставити. В того ж Ґолдпойнта все докладно показано і пояснено, навіть пораховано для твого випадку юзабельні значення резисторів в табличці нижче.
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 12
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Has thanked: 10026 times
- Been thanked: 9929 times
- Вік: 53
Re: The real Audio Garret
mirek писав:Ладер, по-ідеї, ліпший бо сигнал завжди тільки через два резистори йде, але через всі 24 чи ще більше, кожен з котрих має свою нелінійність і шуми. Фото зможу трохи потім.
А шоби узгодити по чутливості, то не опір всього регулятора треба збільшувати, а перед регульом подільник з двох резисторів просто треба поставити. В того ж Ґолдпойнта все докладно показано і пояснено, навіть пораховано для твого випадку юзабельні значення резисторів в табличці нижче.
Ой дякую, я дета так і думав, но боявся опозоритися. Всьo, побіг в гастронім за резисторами!
My friends are toys. I make them. It's a hobby.
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
Re: The real Audio Garret
Панове, а я тут тойво, прикрутив до Таноїв старого Exposure IV Dual Regulated - шукав підсилювача, який може бути постійно включений і щоб не розвіював надармо кіловати в тепло. І тут такий PRaT попер! На старому хард року таке враження, що треба прищіпатися, ніби на масл-карі якомусь, таке прискорення Тепер треба підібрати попередній підсилювач відповідний, щоби і цю швидкість не втратити і все решта гарно було. Спробую рідні Exposure тої ери або щось лампове…
- moose
- ветеран
- Пости в темі: 12
- Повідомлень: 10221
- З нами з: 15 грудня 2010, 14:32
- Has thanked: 10026 times
- Been thanked: 9929 times
- Вік: 53
Re: The real Audio Garret
А як же ж пасивний регулятор звуку, не підходить? Я ось в одного дядька слухав ладдерний регулятор з буфером NLE11/19 (DACT CT101) здається, дуже сподобалось.
My friends are toys. I make them. It's a hobby.
- mirek
- ветеран
- Пости в темі: 57
- Повідомлень: 1337
- З нами з: 02 лютого 2011, 20:20
- Звідки: Львів
- Has thanked: 706 times
- Been thanked: 1242 times
Re: The real Audio Garret
Регулятор присутній, але так і є, зовсім без буфера якось сіренько виходить у порівнянні. Також ніби-то правильний низькоомний регульований вихід мого ЦАП‘а програє окремому каскадові підсилення. Зараз в якості такого виступає мій давній макет однотактного лінійного і навушникового підсилювача. Там по одному тріоду на канал з трансформаторами в анодах і кенотроном в живленні. Але хочу порівняти із чимось правильним і фірмовим щоби зробити висновок, чи придбати готовий апарат і не гратися або чи окультурити свого. Задача ще ж в тому щоби задовільнити ряд принципових вимог:
1) пасувати як до ARC‘а, так і до Exposure, при тому, що в останнього досить низький вхідний опір, 10 кОм
2) якщо ламповий, не містити цілу купу ламп бо: а) ціна; б) його не поклацаєш по кілька разів на день по пів години
3) якщо транзисторний, не містити занадто екзотичних застарілих транзисторів, заміни яким не дістанеш
1) пасувати як до ARC‘а, так і до Exposure, при тому, що в останнього досить низький вхідний опір, 10 кОм
2) якщо ламповий, не містити цілу купу ламп бо: а) ціна; б) його не поклацаєш по кілька разів на день по пів години
3) якщо транзисторний, не містити занадто екзотичних застарілих транзисторів, заміни яким не дістанеш