Сторінка 95 з 145
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 березня 2016, 17:38
moose
Документ про те, як Декстер Гордон і Бен Вебстер жили в омріяному Копенгагені.
http://www.imdb.com/title/tt5137944/
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 08 квітня 2016, 14:49
moose
Трагічне, аскетична краса, Італія. Дуже гарно, навить вишукано.
Miele (2013), Valeria Golino
http://www.imdb.com/title/tt2357461/Дівчина, хоч і з кривими зубами, надзвичайно симпатична. А який хвилюючий голос!
А, ОСТ також
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 квітня 2016, 21:45
moose
Шо, кін ніхто не дивиться? Ну тоді хоча б русскій Hardcore Henry. Зачотний фільмєц, для любителів кантри, халви і прочих шутерів.
http://www.imdb.com/title/tt3072482/
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 квітня 2016, 22:19
Chega
Solace (Утешение) 2015
http://www.kinopoisk.ru/film/463070/Хопкинс vs Фарелл.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 16 квітня 2016, 18:53
Chega
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 18 квітня 2016, 19:02
Yaroslaw
moose писав:Трагічне, аскетична краса, Італія. Дуже гарно, навить вишукано.
Miele (2013), Valeria Golino
Дівчина, хоч і з кривими зубами, надзвичайно симпатична. А який хвилюючий голос!
А, ОСТ також
Хорошее кино сняла "Рамада", душевное ...
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 01 травня 2016, 19:15
moose
Відвідали показ кіна-лауреата Канського фестивалю Hrútar.
http://www.imdb.com/title/tt3296658/Шедевр Іслaндського кінематографа. Кіно викликало змішаних відчуттів.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 травня 2016, 12:10
moose
Ультраромантична драма Mon roi сподобалася
http://www.imdb.com/title/tt3478962/
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 15 травня 2016, 07:43
Макс Штирлиц
Мне хардкор очень понравился
Отличный стеб
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 15 травня 2016, 20:26
Pischeslav
Довольно хороший саундтрек Gianni Morandi - Parla Più Piano из фильма "Крестный Отец" [The Godfather, 1972]
https://www.youtube.com/watch?v=E1SOYC13Hb4
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 17 травня 2016, 19:12
Huboy
Макс Штирлиц писав:Мне хардкор очень понравился
Отличный стеб
Только захотел пересмотреть " Shoot 'Em Up", а тут такой совет. Спасибо, то что надо!
А я недавно посмотрел "Самый лучший день". Антиалкогольный полумьюзикл о любви с световыми мечами
(Это оружие джедая. Не такое грубое и беспорядочное, как бластер, но элегантное оружие более цивилизованной эпохи), танцами и коллективным хеппиэндом.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 17 травня 2016, 20:44
moose
Huboy писав:Только захотел пересмотреть " Shoot 'Em Up", а тут такой совет. Спасибо, то что надо!
Кіно для развітія мишц спинного мозга
Продовжуючu тему французького кіна - досить непогане LA LOI DU MARCHÉ, в нас назвали Закони ринка.
Не шедевр, но всьоже...
https://uk.wikipedia.org/wiki/Закон_ринку_(фільм)
68-й Каннський кінофестиваль Золота пальмова гілка Номінація
Найкраща чоловіча роль Венсан Ліндон
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 19 травня 2016, 10:44
Vic57
Посмотрел "Молодость"...
http://www.kinopoisk.ru/film/807818/На мой дурной вкус- неплохо.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 28 травня 2016, 23:00
Chega
"By the sea." 2015
http://www.kinopoisk.ru/film/841272/лірично і мелодично.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 29 травня 2016, 09:14
_Вячеслав_
если еще не было или кто-то пропустил, то вот интересный фильм - "Портниха"
http://www.kinopoisk.ru/film/762750/он как оливье - пытаешься найти аналогии с уже существующими фильмами и никак не нащупаешь что же и откуда там есть.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 25 червня 2016, 18:06
Chega
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 липня 2016, 21:00
Chega
"Злочинець" 2016
http://www.kinopoisk.ru/film/775517/Зверніть увагу на склад акторів.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 14 липня 2016, 21:32
aleg55555
Фильм, от создателей трилогии "Матрица" (Братья, правда теперь уже сестры Вачовски) ...с глубоким смыслом!!!
Вот только американцы как всегда вместо того, что бы раскрыть глубину - напихали стрелялок и прочей "цифры" (как по мне, "аж занадто") Но если не обращать на это внимания, то в общем картина
...
https://www.kinopoisk.ru/film/505966/
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 15 липня 2016, 22:22
moose
Sharknado 3 це просто трешовий треш, який може перевершити лиш четверта частина шедевра.
Кравяра, тупі приколи, дебільні рожі акторів - то шо нада для суботнього вечора з покемонами.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 11:24
Saburov S.A.M.
Глянув недавно сиву давнину: "Хто боїться Вірджинії Вульф?"
Оце так жестяк... Круто.
Гра акторів просто бімба. Кажись це останній Ч/б фільм Голівуда.
Комент один в неті точно описує фільм:
"Маленький семейный адок, в котором двое увлеченно играют на вылет"
http://yaokino.ru/kto-boitsa-virjinii-vylf
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 12:33
Макс Штирлиц
Преступник с Кевином Костнером
Ничего особенного но посмотреть можно
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 13:20
alex-rael
Saburov S.A.M. писав:Кажись це останній Ч/б фільм Голівуда.
Володя, мода на чорно-біле кіно тільки набирає оберти (в т.ч. і в Голлівуді)
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 19:59
Saburov S.A.M.
ну то й хай)
Я читав що це був останній фільм перед кольоровою епохою.
А те що там набирає оберти, і що згодом знову почали юзати режисери, ця історія вже схожа на вініл, який типу "повернувся".
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 20:44
alex-rael
Saburov S.A.M. писав:ну то й хай)
Я читав що це був останній фільм перед кольоровою епохою.
А те що там набирає оберти, і що згодом знову почали юзати режисери, ця історія вже схожа на вініл, який типу "повернувся".
Є вдалі спроби. Мені дуже сподобався "Кава та сигарети" - відсутність кольору тільки підняла рівень гри людей, які грали самих себе.
Re: Фильмы которые понравились
Додано: 23 липня 2016, 22:26
Chega
alex-rael писав:
Є вдалі спроби. Мені дуже сподобався "Кава та сигарети" - відсутність кольору тільки підняла рівень гри людей, які грали самих себе.
"Артист" здається всіх затьмарив.
https://www.kinopoisk.ru/film/539550/Мало того, що ч/б, так ще й німий.